Ahad, 19 Jun 2011

Akan datang... di TV3 (Artis RAHMAT MEGA)

Bila korang tngk gmbr2 ni agk2 knl x lagi artis ni...sebenarnya aku xtau sngt...tp rsnya klu aku letak cikit lirik lagu ni korang mesti tau...lagu sah2 aku tau...owner yg nyayi aku fail...meh try tngk korang tau x lagu ni...

x pernah ku alami...
x mgkn ku mungkiri...
dihimpit perasaan bayangan gurauan...

xpn lagu ni...menang AJL 1991...tang chorus lagu takdir dan waktu...

Tidak ku sangka...jd begini...
terpisah jua kt akhirnya...
aku sndri tdk mengerti...
sggh pilu dihatiku...



Sebenarnya dia adlh second artis yg bertuah tuk dtg ke kilang kerepek mesrinah tuk bt keje amal...teng...teng...Rahmat Mega...dia ni antara artis rock kapak yg bersih...rambut pn hitam lg...hemsem pn msh lg...hehe...xcaye...tngk tu...awek muda lg...tp knlah tmbh bedak2 ckit...jom tngk aksi Rahmat ni...bersemangt snggh..



Mmg bersemangat je Rahmat ni...bersemangt tuk bt kepek2...tngk tu...mula2 senyuman menawan dia kasi...tp jom tngk aksi muka dia bl tngh goreng tu..



Tngk tu...before start td senyum je...skrg dh seriusnya muka...kusyuk tu bt kepek...ati2 ye...kang xpsl2 kn mnyk...Ni antara aksi Rahmat masa nk angkat kepek...mcm takut je...jaga muka ke...hehea



Based on aku pnye observation...Rahmat ni mmg pandai bt kepek...agk2 dia nk x jd duta kepek aku...kui2...berangn plk...tp jngn xtau...first goreng hangus daa kepeknya...tp second time dh mcm pro...nk tau mcm mn rupa kepek hangus tu...tnggu...




4 ulasan:

  1. http://wanwidget.com
    wah, best nyer ader artis datang sana

    BalasPadam
  2. Emm...nanti tngklah...first raya kuar kt TV3...

    BalasPadam
  3. wah menarik....rahmat dh terjun buat bisnes keropok....dia dh xbuat skim cepat kaya lg ker?...


    iklankn disini

    ps;klu xkeberatan iklan la sekali kat social network saya yer....tq

    BalasPadam
  4. Ala ni part time je...hehe...tuk rancangn raya je...

    BalasPadam

anda suka catatan ini?

Untuk Melihat Catatan yang seterusnya sila Tekan "Catatan Lama"