Jumaat, 10 Jun 2011

Cite terbaru...Akn dtg...jeng2...Rakaman TV3

Punyalah semangat aku nk cite psl diet...xpsl2 bos srh tukar...so aku akn smbg cite diet ni bl cite ni bos kt setel...hehe...nk tau citenya...jom sambung baca....

Fasa baru bermula...xtipu pnye...realiti bkn fantasi...bkn contoh srt kebenaran...ini btl2 bkn cobaan...



ni team TV3 duk cbuk bt persiapan tuk rakaman...baju jdlah eh...nanti x suprise plk..Pekerja pn dh advance ckit...dh dpt Tshirt...msk tv pnye psl...tp aku xdpt...bos kt xpyh...blkg tabir je...Xpenting...sedih...huhu...






Agak2 bila korang tngk gmbr ni korang kenal x artis ni?xbape pasti kn...aku pn xknl sngt first time dpt gmbr ni...sbb dr blkg...ni pengacara TV3...tuk program ari raya...kepek bos aku msk tv...kt belakang tu...baju kaler ijau...nk tau sape...kn tnggulh next entry...





dipendekkn citenya...ms rakaman tu...ade 4 org artis...termasuk pengacaralah...pengacaranya aku bocorkn "Cheryl Samad"...first time ade rakaman..excited sggh bos aku...duk cite psl artis2 yg dtg...aku tadah jelah telinga amik ati...hehe

So kita smbg lg cite ni dlm next entry...cite psl artis2 jemputan tu kn bt ape kt kilang kepek...tungggggu...

Nota Kaki:
Hopefully pas msk tv...bertambah majulah perniagaan bos aku...then gaji tulis menulis ni haruslah naik ckit ye bos...haha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda suka catatan ini?

Untuk Melihat Catatan yang seterusnya sila Tekan "Catatan Lama"