Ahad, 4 September 2011

Miss Kepek : Coretan Raya 2011

Mcm yang aku ckp entry before ni...aku nk membebel psl ari raya plk..memandangkn tahun ni first time aku raya kt sepang...nk tnjuk ckit antara koleksi2 gmbr yg berjaya di snap...Agak terkejut aku bila tngk bdk2 ni main meriam...bukan meriam buloh tau tanah skli batang paip beso dibuatnya meriam...mmg kuat bunyinya...klu xcaya nanti nex raya trylah jln2 tngk bdk2 ni maim meriam...

Ari tu dekat 11 buah rumah aku ikut family jln2..mak aii...kembung perut...mmg totally weight pun naiklah...ape x nya...pagi2 lagi dh dpt menu special young tau foo...ditambah2 lg ngn laksa...mee jawa...nasi ayam...nasi lemak...mmg patut naik weightnya...




Ok yg ini pule telatah pada sesi amik gambo setiap keluarga...big family...background bendera Malaysia...adelah beberapa jurukamera yg bertauliah tuk family Misran...pe pn one happy big famimilly...sume enjoy the food and hari raya merdeeka 2011






Antara aksi2 menarik masa jln2 berhari raya umah nenek2...


korang tau x nk translet ni aku x jawa...melayu tulen tp mencari info tuk update dlm blog...
"Nyong njalok ngapuro wak ea...kliputan laher baten sing akeh..." and lagi satu "yo podo podo...aku pon koyo kuiy"....ni one of cara org jawa mntk maaf...tp bisik2 je...unik sngt n aku suka...tapi satu haram pn aku xfaham...




budak2 klo dh jumpe mainan,mmg x mkn la kuih raye tu..

jurukamera2 family misran yg bertauliah,ade 4 org semuenye..

ini mmg best, aku jumpe kt bawah rumah, mesti ade buat study group kt sini, bkn calang2 ni..
bile dh ptg2 tu mmg ramai yg dh kepenatan, tgk kuih raye pon dh x larat, tp rumah banak lagi..sampai ade yg tertido2..

Ahkirnye abisla juge BeRaya dgn family hj misran ni..beraya sakan aku tahun ni..balik pkl 6ptg..walaupon penat tp mmg best..


Nota kaki :

inilah keluarge En Oledon & Pn Mesrinah yg baru..
Selamat Hari Raye, Maaf Zahir Batin dari Kami Semua..

3 ulasan:

  1. santeqqq..hahah...togolak den baco ayat den.. hahaha.. nk gambooo:P... SuciyStudio is 1 of ur cousin ok..:P- akmal

    BalasPadam
  2. "Nyong njalok ngapuro wak ea...kliputan laher baten sing akeh..." and lagi satu "yo podo podo...aku pon koyo kuiy"...

    Try ek...saya ni Jawa sipi2 jer..Lehlah faham kalau org ckp tp tak reti nak cakap.

    "Saya mintak maaf makcik/pakcik yer..Semuanya zahir batin yg banyak2.." yer, sama-sama. Aku pon sama jugak macam kamu"

    pstt berhajat nak bisnes kerepek secara online lah..Ok tak?

    BalasPadam
  3. ok je jual kerepek care online..tp klo ade kedai lagi best..dieorg suke dtg terus..nk pos ni leceh sikit.. berat..pecah2..tp ramai je repeat customer yg beli online..

    BalasPadam

anda suka catatan ini?

Untuk Melihat Catatan yang seterusnya sila Tekan "Catatan Lama"